1403-01-30 10:04
289
0
89634
در جشنواره ملی رسانه‌ای «مدرسه عشق»؛

«سیما ابوالتختی» با پندانه رسانه‌ای اول شد

«سیما ابوالتختی» مدرس سواد رسانه استان گلستان در هفتمین جشنواره ملی رسانه‌ای مدرسه عشق توانست با اثر پندانه رسانه‌ای در بخش هنرهای تصویری و نمایشی رتبه اول را کسب کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، «سیما ابوالتختی» مدرس سواد رسانه استان گلستان در هفتمین جشنواره ملی رسانه‌ای «مدرسه عشق» که به میزبانی استان گیلان برگزار شد توانست با اثر پندانه رسانه‌ای در بخش هنرهای تصویری و نمایشی رتبه اول را کسب کند.

پندانه رسانه‌ای مجموعه کلیپ‌هایی با موضوعات مختلف سواد رسانه است که به سفارش نهضت سواد رسانه استان گلستان «نسرا» تولید می‌شود.

هفتمین جشنواره مردمی مدرسه عشق عصر چهارشنبه با برگزاری آیین اختتامیه و معرفی نفرات برگزیده در رشت خاتمه یافت.

سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور، سردار علی مقواساز معاون فرهنگی سازمان بسیج، اسدالله عباسی استاندار گیلان، سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه قدس گیلان و سایر مسئولان این استان حضور داشتند.

در پایان این جشنواره که در ۱۱ محور و ۶ قالب شامل سرود و موسیقی، هنرهای تجسمی، ادبیات نشر مکتوب و دیجیتال، هنرهای تصویری و نمایشی، ابتکارات و ایده‌های جدید پایگاهی و پویانمایی برگزار شد، نفرات برگزیده هر محور معرفی و مورد تجلیل قرار گرفتند.

بیش از ۷۵ هزار اثر به این جشنواره ارسال شد، که ۲۹ هزار اثر از ابتکارات پایگاه‌های بسیج بوده است، همه آثار ارسال شده به این جشنواره قابل دسترسی برای عموم مردم بوده و اقشار مختلف مردم می‌توانتد این آثار را مشاهده کنند.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.